Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Умови повернення та обміну:
Повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення товару належної якості:
Повернення товарів проводиться за адресою:
м. Харків відділення Нової пошти №6, одержувач ФОП Ярошик Володимир Олександрович.
Оплата за зворотню доставку здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється на ваші реквізити (номер картки, міжнародний номер банківського рахунку), протягом 3х днів з моменту отримання поверненного товару магазином.
Ви можете повернути товар, або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Умови повернення товарів неналежної якості (брак, не комплект, товар, що не відповідає замовленню):
У разі отримання товару неналежної якості обмін та повернення відбувається за рахунок продавця (магазину). Повернення товарів неналежної якості (брак) проводиться через поштового оператора за адресою: м. Харків відділення Нової пошти №6,  одержувач: ФОП Ярошик Володимир Олександрович.
Повернення коштів здійснюється на ваші реквізити (номер картки, міжнародний номер банківського рахунку), протягом 3х днів з моменту отримання поверненного товару магазином.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не відповідає опису;
- має дефекти отримані при транспортуванні, або при виробництві; - має дефекти фабричного пакування;
Додаткову інформацію можна отримати у наших менеджерів за контактними телефонами або іншими засобами комунікації, зазначеними в розділі "Контакти".

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.